sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Tuikkuja

Syksy tuli ja tuikkukipot on kaivettu esiin. Pimeimpinä kuukausina olen ottanut tavaksi heti kotiin saapuessani pistää mahdollisimman nopeasti tuikut palamaan ja sähkövalosarjat päälle. Kaikki keinot on otettava käyttöön, jotta pimeä aika ei tuntuisi niin synkältä. Eikö? :)


Tuikkukynttilöiden säilytykseen löysin isohkon hieman neliön mallisen patenttikansipurkin.  Laitoin purkkiin sekaisin tavallisia sekä tuoksuvia tuikkukynttiöitä, josta ne on nyt helppo ottaa käyttöön. Laitan palamaan aina muutaman tuoksukynttilän ja muutaman tavallisen, niin ei tule liian voimakasta tuoksua mutta kuitenkin sopivasti.

Kuinka sinä taistelet pimeää vuodenaikaa vastaan?

6 kommenttia:

  1. Kynttilöillä ja villasukilla...aiia minä taistelen pimeyttä vastaa...:))

    VastaaPoista
  2. Mulla on tuikut ahkerassa käytössä syksyllä ja varsinki silloin, kun lumi on maassa :) Mä rakastan sitä tuoksua mikä tulee siitä kun tuikku sammuu tai sen itse puhaltaa sammuksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myös takasta tulee tunnelmallinen tuoksu, mutta sen puuttuessa tyytykäämme kynttilöihin :)

      Poista
    2. Kun olin nuorempi mun kotipaikassa oli joskus jouluisin takassa tulet :) siitä on niin kauan, että ihan harmittaa, kun ei enää muista miltä se tuoksuu. Mutta onneksi on nuo kynttilät :)

      Poista
    3. Meillä on mökillä takka, jonka äärellä pääsee välillä fiilistelemään :)

      Poista

Voit kommentoida anonyyminä, nimimerkillä tai rekisteröitymällä lukijaksi/Googlen tililläsi.
Ilahdun kovasti kommentistasi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...