maanantai 30. joulukuuta 2013

Kuulumisia

Mitä kuuluu? Kiitos, tänne kuuluu oikein rentoa ja mukavaa oleilua! Olin vielä aattona töissä tekemässä Joulupukin Kuumalinjaa, mutta sen jälkeen olen rauhoittunut joulun ja loman viettoon.

Martin näyttää mallia, kuinka ottaa rennosti lomalla!

Ystäväni Laura teki cakapopseja! Nam..





Pientä päiväreissua mammalaan lukuunottamatta olen ollut kotona, joka vasta lomaa onkin! Olen siivoillut kaappeja (kyllä, vaikka niissä ei joulua viettäisikään kannattaa silti inventaariota tehdä), katsellut leffoja ja tavannut ystäviä kaupungilla. Niin, ja urheillut ja nukkunut pitkään tai ainakin herännyt ilman herätyskelloa. Olen ollut katsomatta kelloa ja tehnyt "en juuri mitään. Olen miettinyt mitä kaikkea kulunena vuonna onkaan tapahtunut ja ottanut käyttöön vuoden 2014 kalenterin. Vielä se näyttää tyhjältä, mutta kaikkea hauskaa on tapahtumassa sen tiedän jo!

Lähden kaukaisimmalle matkalleni San Franciscoon jo heti helmikuussa kahdeksi viikoksi tervehtimään sinne muuttaneita ystäviäni. Lisäksi aloitan sisustukseen liittyvän kivan projektin, josta kerron teille heti tammikuussa on kun asia etenee vielä hieman! Olen tosi innoissani, hauskaa uutta puuhaa on tiedossa :)



Hyvinvointiin panostaminen jatkuu myös tulevana vuonna. Olen käynyt useamman vuoden Tampereella Elixialla liikkumassa ja aion jatkaa edelleen, pidän kuntokeskuksen ilmapiiristä ja ryhmäliikuntatuntien ohjaajista! On myös mukavaa että samalla salilla käy useita työkavereitani. On mukavaa törmätä tuttuihin ja sopia menevänsä yhdessä vaikkapa ryhmäliikuntatunneille. Se auttaa ainakin syksyisin ja pimeällä kelillä motivaatiota omalla kohdallani. Kuten myös värikkäät treenivaatteet. Hankin kesällä Reebokin pinkit treenikengät, joissa on kyllä kiva treenata harmaallakin säällä. Kävin nyt urheilualennusmyynneissä ja ostin aika kirkkaat violetit treenitrikoot. Mustan paidan kanssa ei ehkä mene överiksi... ehkä...

Elixian kevään aiktaulua oli nähtävillä salin vastaanotossa.

Ihanat treenikengät <3

Toivottavasti Teillä on ollut mukava viikko! Minä nautin arkeen palaamisesta, vaikka kuten tiedätte aikamoinen joulufani olenkin... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kommentoida anonyyminä, nimimerkillä tai rekisteröitymällä lukijaksi/Googlen tililläsi.
Ilahdun kovasti kommentistasi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...